Event - Skattjakt

Då jag satt på helt fel dator, nej inte fel men den datorn har inte fraps eller bandi så fick inga bilder, men tvingade Annie att fota, så om ni vill se bilderna kan ni klicka här, eller här eller varför inte här
 
Fick en bild när Sky gick och blev ett spöke :D
 
Bilden är lite för stor för bloggen men vem bryr sig om det, Man ser iaf halva Sky :p 
Glöm nu inte att kika in hos Annie och läs om eventet! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Madelyn Blueland

Tjena! :) Tänkte bara fråga ifall om det krävs någonting för att kunna hamna i kön hos Sneaky dragons? :)
Ska man ha vunnit jättemycket champ för att vara med eller är det bara att vara sig själv? Haha, tacksam för svar :)

Svar: Klubben är full just nu men kan skriva upp dig på kö om du vill det. Så kontaktar jag dig när det finns plats och då kan vi prata om vad som krävs för att gå med. (:
silverknight.blogg.se

2013-12-05 20:00:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback