Fika

I måndags när jag kom in vart det fullt upp med fika :D
Dem hade vart så rediga på Nemo´s lektion så det bjöds på fika.
 
 
Efter detta kortet togs så spårade nästan allt ut xD
( Amanda fick korv i örat.... )




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Frida Frideli

Använder du dig av Gimp vid redigering av bilder? :) hur gör du i så fall när du rundar av hörnen som du gör? vad använder du?
Jag är fortfarande ny på Gimp men på min blogg kan du se tre bilder som jag redigerat c:
/Frida Kittenforce

Svar: Använder mig av Adobe Photoshop cs5 när jag redigerar bilderna. :)
silverknight.blogg.se

2013-12-19 19:24:29
URL: http://kittenforce.blogg.se
Emma Shortroad

Haha dey hade jag velat sett x-'D

Svar: Satt och skrattade så jag grät vid skärmen xD
silverknight.blogg.se

2013-12-20 12:47:46
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback