Hihihi

Titta så vacker sso är när man spelar på en mac  :3
 
 Allt i spelet är dock jäääätte ljust, och vattnet, ja som ni ser, vattnet är verkligen isblått! :D Ser verkligen härligt blått ut :p 
Tror även att sso till mac är fortfarande i beta stadiet då jag har spelat i en halvtimme och tappat kontakten med servern 4 gånger, inget fel på internetet här jag är men det känns väldigt beta och inte färdigt. Men jag kan ha fel ^^. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Hur "använder" man mac? *-*

Svar: Om man äger en mac dator så använder du en mac ^^
silverknight.blogg.se

2013-12-25 11:38:44
Haley (Harley ehehehe )

Eller så använder man sig av bootcamp och spelar alldeles buggfritt på en iMac sen 2011 :D

Svar: Men jag gillar att vattnet är sådär mega fint och blått + våga vägra mac ;)
silverknight.blogg.se

2013-12-25 22:06:11
URL: http://ssohaley.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback