...namn på din karaktär och alla dina hästar...

Hela rubriken lyder "Jag skulle vilja veta vad du hade valt för namn på din karaktär och alla dina hästar om du hade fått välja VAD som helst?"
Och är önskad av Courtney Silverhill.
Vill du önska ett inlägg? Klicka då här för att komma till inlägget. 


Omg, vart ska jag börja....
Vi kan börja med min karaktär som idag heter Evelina Silverknight. Som jag har för mig att det slumpades fram.
Jag gillar långa namn som man kan ge smeknamn till. Så folket brukar kalla mig för Eve. (sture)
Har kollat igenom denna lista efter namn som jag annars kan tänka mig att heta i spelet:
Felicia
Gabriella
Isabella
Martina
Melissa
Rebecca
Sabrina
Samantha
Valentina
Vanessa
 
Men nu efter ha spelat ett bra tag så har jag börjat gilla mitt namn. 
Efternamnet är ballt så det hade jag nog inte bytt ut :D

Ang hästarna så hade det vart skönt om man kunde få välja sina egna namn, men det hade ändå blivit jobbigt då jag har sådan kass fantasi så hade nog slutat med att jag döpt mina hästar till typ " Häst nummer x "och " Heeezt ". 
Gillar faktiskt att alla mina hästar har ett tema med ^^




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Valentina Flowerstorm

Ehe.. .My name xD

Svar: Valentina är ett fint namn :D
silverknight.blogg.se

2014-04-07 18:09:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback