Batman

Amanda...... 
Batman behöver ha lite uppstyrning här. 
Inte okej att vägra EFTER hindret, seriöst, jag flög nästan av! Livsfarligt ju!
Så jag ber om ursäkt men han fick sig en ordentlig utskällning. 
Då först ville han lyssna på mig. Och skötte sig jättebra, snabb och lyfte allt på tassarna ;) 
 
 
 
 
Detta hoppet tror jag han gjorde bara för att jävlas med mig. Hoppa mig ur sadlen på detta sättet, inte bra! 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Han har vart lite bångstyrig hela dan! Gjorde samma med mig i vdc, tror han är inne i en testnings fas ;)

2013-07-12 06:23:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback