fortsättning...

Från inlägget som ni hittar HÄR
Ni som har hängt med ett tag vet ju hur i nästan varje inlägg jag har skrivit så har jag sagt att jag vill ha ny häst. Mesta dels för att ha en ny häst att levla upp så jag snodde med mig Amanda efter en klubbaktivitet och så fick jag stå och dreggla lite. Var inte meningen att detta skulle hända men ja, impulsköp blev han helt enkelt och jag ångrar mig inte!
 
Say hello to my new little friend Dragonborn
 
Gick helt emot mitt egna tema med att ha hästar som börjar på Night, men detta var bara för att namnet är såå jäkla awesome!
Samt får mig och tänka på detta spelet samt soundtracket:  
 
Får börja kalla honom för Dovahkiin ^^
Samt gå runt å skrika "Fus Ro Dah" som betyder Force, Balance, Push
ÅÅHHH jag vill spela SKYRIM ♥




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Siri Moonbear

ermajgerd wat a awsome namn

nu vill jag spela skyrim haha /.\

Svar: Jag vill med lira skyrim och det suraste är att jag har för kass data för att kunna spela!!! :''''(
silverknight.blogg.se

2013-07-05 11:04:34
URL: http://moonbear.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback