Funderar och funderar

För det första, jag och rubriker är inte bra. Kommer sällan på något passande till inlägget.
Snart kommer det väl punkter. Jag ska bättra mig med rubrikerna.
 
För det andra, jag har så många spel på min dator som jag vill spela men har inte tiden eller orken till.
Sso går ju faktiskt före dem andra spelen, Det är då jag hinner träffa dem från klubben, jag är social och hästarna tränas.
Då blir jag glad. 
 
För det tredje, jag har 5 eller 6 spel installerade på datorn som jag spelar.
Vilket gör mitt irl liv svårt xD och ja, jag spelar hellre än att fixa iordning på mitt egna liv.
Sover för dåligt, sover bort dagarna, uppe på nätterna och tänker inte direkt jobba på min egna framtid.
Dem spelen jag spelar är:
• SSO
• Battlefield: Bad Company 2
• World of Tanks
• Skyrim
• The Sims
• Need For Speed Underground 2
 
 För det fjärde, jag måste bli bättre på att kommentera på andras sso-bloggar.
Läser ju ändå ca 20 stycken. Då jag vet själv hur kul det är att komma in på ens blogg och se att man har en kommentar.
Så jag måste bli bättre på att lämna spår efter mig! 
Och vem vet, jag kanske får mer kommentarer här samt mer läsare? Win win situation. ;)
 
För det sjätte, jag måste nog fixa schemat för klubben, gav bara info till Malin och Sophia men jag vet ej om dem fixar in schemat på sidan eller om jag ska göra det? 
Hade vart bra om jag fick någon info ang det. Kanske ska logga in på sso och kolla?
Nja, sätter mig med Skyrim istället, Måste komma i kapp sambon... 
 
För det sjunde, har så många bilder att gå igenom och rensa. Både från sso och Skyrim. :/
Det är kul att ta korten men inte att rensa och redigera dem. Samma med filmer. Håller dock just nu på att ladda upp bildspelet från dagen då jag och några från SWG levlade.
( Tur att sambons dator är ledig så jag inte segar ner min egna ;) ) 
Ska även lägga upp filmen då vi löshoppade mors hästarn i Torsdags. Filmen är redigerar och klar, men ska upp till Youtube med.
Vilket är det drygaste. Men nu har jag nog fått skriva av mig lite. Ska sätta mig och mörda drakar nu.
Ses!




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Cecilia Starhill

Spelar också Wot c:

Svar: woohoo, Naajs :D kanske har skjutit på dig någongång då ;)
silverknight.blogg.se

2013-07-28 19:02:23
URL: http://Ceciliastarstable.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback