Hunter = lvl 12

( Redigerad bild, stövlen försvinner in i sadlen. snyggt -.-  ) 
Äntligen, bara 3 levlar kvar!
 
Efter några mer tävlingar ser det nu ut såhär bland Dovah och Hunter. 
Hunter ska iaf få komma halvvägs till 13 innan jag tar Dovah ut för det sista på level 12 ^^ 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Frida "Frideli" "Fridolf" Kittenforce

OHMAHGAADH HAR DU OCKSÅ EN HÄST SOM KALLAS FÖR HUNTER, LOVE IT! *trolling ppl like... not a boss :c*
Men ändå, gillar att du också kallar en av dina för Hunter c: <3

Svar: Hehe, hade honom tills araberna kom, han är dessvärre såld nu :p
silverknight.blogg.se

2014-01-05 10:31:12
URL: http://kittenforce.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback