Prickig heezzt

Kunde inte hålla mig längre, var bara tvungen att testa Amandas senaste tilllskott i hennes familj. Ett prickigt litet sött sto vid namn Wolfspirit.
Kärlek vid första ögonkastet säger jag bara. Så underbar söt och vilken kapacite hon har.
Med massor av träning så plockar hon hem rosetter snart ;) 
 
 
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Amanda

Visst är hon söt :D Såå göllig ;) fina drakbilder med! :)

Svar: Tackar ^^
silverknight.blogg.se

2013-07-27 09:35:06
Emma Shortroad

Suuuck!

Jag med ska köpa en Appaloosa så fort jag har råd... vilket kommer nog bli snart (a)

2013-07-27 20:54:28
URL: http://akrelina.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback