Renderar fgc

 
Oh yees, äntligen säger jag bara! 
Har nog suttit i minst 2 timmar och förskt komma på en låt som kan funka och hittade en nyss så la till den snabbt och ja, nu är det bara att vänta igen. xD 
Heeela dagen har gått åt till att vänta. Väntar på två saker just nu som kommer bli 3 saker sen..
Först, Gådc filmen är på väg upp på youtube, sisådär 152 minuter kvar innan den är uppe. 
Andra, väntar på att programmet ska rendera färdigt fgc videon. ca 38 min kvar.
Tredje blir ju då när vdeon är färdig så ska det upp till youtube den med :P
 
Nu ska jag installera Skyrim och håll nu tummarna för mig att det funkar på min dator! :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback