Uppdate..

Imorgon fyller jag år. Yay, eller inte så. ett år äldre och känner mig inte dirket så. Men iaf. jag fotade massor i går när vi höll på att levlade med klubben, fått i hop det till ett bldspel med musik och allt vackert. Den är runt 12 minuter lång. Tror det är 320 bilder älder något sånt. 

Har inte tid att lägga upp det idag. Har inte heller tid att skicka bilder till klubb ägaren. Har inte tid att ens blogga men nu åker jag. Ses! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback