Yees

I did it. Än så länge har jag inte hittat några fel men dem kommer väl. Som dem alltid brukar göra. -.-

Då jag har spammat sönder spela knappen och fått upp samma ruta hela tiden så sätter jag mig och nördar skyrim istället.
Jag hoppas att ni gillar färgvalet då jag själv känner att det funkar .
 
Vad tycker du om mitt byte?




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Snöis

Jag gillar den nya bakgrunden :D kan dock meddela att på telefon versionen som jag tittar på nu så kapas hästarnas bilder och text så man ser bara halva :P gissar på att det inte är så på datorn

Svar: Tack ^^
Inte bra att dem kapas, men kan nog vara så att mobilen inte kan ha samma bredd som datorn har, För på datorn så är dem inte kapade, du får kika när du kommer hem ;)
silverknight.blogg.se

2013-07-17 13:19:54


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback