Frieserhästar på väg!

Hejsan allihopa!
Vi är stolta att kunna presentera vår senaste medlem i Jorviks hästfamilj, Frieserhästen!

Denna majestätiska skönheten kommer till Jorvik nästa vecka!

Frieserhästar:
- Tre vackra Frieserhästar kommer anlända till Jorvik nästa vecka! Frieserhästarna kommer vara större än de vanliga hästarna på Jorvik och de kommer i tre olika svarta nyanser. Vi hoppas att du kommer gilla dessa vackra hästar lika mycket som vi gör!

Vilken skönhet!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 


Ja detta kan väl ingen ha missat? Alla sso bloggar jag läser så finns detta med xD 
Och dem flesta skriver att dem bara måste köpa den.

Visst jag skulle med vilja ha en frieser pålle men hur kul är det när alla köper den direkt? 
Jag väntar nog istället på Paint eller Appaloosa hästarna. Det är en del hästar som har / ska komma. 
 
Danish Warmblood 
English Thoroughbred 
DutchWarmblood 
Morgan 
Westphalian
Andalusian
Dutch Warmblood
American Paint Horse - Tobiano
Morab
Oldenburg
Selle Francais
American Paint Horse - Overo
Appaloosa
Lipizzaner
Akhal-Teke




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback