Random stuff/bild - inlägg

Börjar väl detta inlägg med att säga 
1. Min data mus fick för sig att dejta golvet så den är liiite paj :/ Den lever sitt egna lilla liv men funkar faktiskt fortfarande, vänster musknapp tar när den vill...  
2. Mitt star rider går ut på Torsdag.
3. Jag åker iväg på Fredag i fem dagar = Inget sso spelade eller ingen blogginlägg
4. Fixar jag inte ny star rider får jag ingen veckopeng av sso :( 
5. Det kommer komma massa bilder i detta inlägg med från några dagar bakåt ^^
Vi red Fort pinta loppet där jag hade täten och visade hur jag rider, lite genvägar. Hoppas att det är något någon av dem kommer att använda i framtida lopp ^^
 
Väntade på Malin vid cirkusen. Jag och Siri stog på containrarna medans dem andra försökte komma upp och stackars Emma som inte börjat med Ydris uppdragen än såg inte allt runt om kring så vi svävade i luften för henne xD
 
 
Fick mig ett snyggt kort på oss idag, används numera som bakgrundsbild på datan också :D 
 
 
 
Vi fick en ny medlemm till flocken, Carla Moondawn, Välkommen 
 
Jag och Emma hade lite tråkigt när vi stog och väntade på att Timo skulle komma tillbaka till datorn så vi parkerade i honom en stund xD 
 
Tävlings dags i gåd var det igår, mycket skoj där jag fick köra mot Klara i finalen. Llilla hoppbanan, Då jag bokstavligen hatar den tävling så vann Klara :) 
 
Ett oplanerat maskerad event kom in en kväll, där jag vann i utsällningen. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Courtney Silverhill

Nämen! Kommer Emma från SWG, det viste jag inte :D

Svar: Yepp, det gör jag Amanda och jag med ;)
silverknight.blogg.se

2014-02-26 10:02:49
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback