VGT

En stor spoiler för alla typ xD 
Vill du inte läsa / se bilden (som är mega lång, sorry about that) så scrolla snabbt ner!
 
Detta var även en spoiler för mig men jag måste verkligen dela med mig!! Jag bokstavligen ÄLSKAR vgt tävlingen!! 
Malin är den ända jag vet just nu som kan göra den så bad henne fixa grupptävling och vi körde den 3 gånger och jag vann alla 3 xD.
Banan kommer jag klara galant sen och köra heeeela tiden! 




Jag älskar min KUNG! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback