Kvällen

började med att hänge med Amanda (från klubben ) och gjorde lite tävligen. Började i Firgrove, gjorde tävlingarna sen mot Valedale och när vi kom dit så fick vi sällskap av Violet (Timo) ^^

Sen var Amanda tvungen att lämna oss så jag och Timo fortsatte själva. Följde med medans han gjorde sina uppdrag och så tittade vi in hos cirkusen och där var det tomt. Timo och jag sprang ut från cirkusen utan hästarna och kolla bara himlen, rätt coolt! Såg ut som en tjockt lager med dimma ^^
Var bara tvungen att fota, så vackert xD 


Hittade sen en skum person vid moorlandstallet som verkade inte förstå svenska, sa hela tiden "Nej, Sorry och Bye" Hann inte ta kort på personen men tror Timo fick bild. ^^
Vi fortsatte sen iväg till skogen i Valedale och hämtade ved till smeden. Sen sprang vi vidare och sen buggade mitt ut och Timo sprang på samma ställe och sen tappade jag kontakten med servern. ;P Kom in någon minut senare och då ville Timo sova. Så ja, nu sitter jag här skriver ett inlägg i en blogg som ingen läser xD
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback