Planerar och funderar

Har suttit hela kvällen och funderat och planerat på vad jag ska göra nu. Bägge hästarna jag har är i level 15 och har inte råd just nu till att köpa någon ny häst. Hade varit skoj att köpa ny häst, träna upp den och tävla med den. Men då är ju frågan om vilken? Är sugen på den svarta engelska fullblodet, då jag ser dem överallt och jag blir kärare och kärare för varje svart häst jag ser. Men den är så dyr. :/
 
Hoppas det kommer mer hästar på onsdag och som är billigare. Kan köpa två stycken olika nu men jag gillar faktiskt ingen av dem :(
 
Så, ny vecka och nya tag right? Kanske köper mig med star coins och köper en ny häst, Fast måste vänta tills på onsdag isånnafall. Kan ju komma hästar, vem vet?




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback