Vilka är...

.. dessa två damer som står vid grindarna i Moorland igentligen? 
( Bilderna tagna nyss, har ökat ljuset på dem så man ser lite mer ) 
 
Men som sagt, vilka är dem?
Gjorde man något med dem precis i början eller är dem vakter?
Kommer man kunna göra något med dem? Kommer det bli uppdrag? 

Börjar mer och mer fundera på vilka dem två är nämligen xD
Så hjälp mig nu alla SSO spelare =D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Siri was here

De var ju de personer som såg till att man inte kunde lämna Moorlandstallet under de första uppdragen, annars har de inte haft nån annan funktion vad jag vet 8)

Svar: Jaha! Hahah, var så länge sen så jag kommer inte ihåg vad dem gjorde xD
silverknight.blogg.se

2013-05-22 15:44:37
URL: http://moonbear.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback