Annie Annie Annie

OMG VET NI VAD?!!!
:D :D :D :D :D :D
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D 

ASSÅ SERIÖST, VET NI VAD JAG FICK GÖRA IGÅR???!!! :D :D :D 
JAG SKA sluta skriva med caps och bete mig som en normal människa.
 
Alla vet nog nu vid detta laget vem Annie Lightningheart är, om inte så har du missat sso´s skönaste spelare. Hon är alltid glad ( läs alltid förbannad när hon tävlar ;) ) och hon är en underbar person. Och igår fick jag brumma runt och göra en av hennes druid uppdrag <3 
Saknar dem som fan och blev jätteglad när hon ville ha hjälp med dem, tog även och tävlade lite åt henne :3 
 
 
 
Puss på dig Annie!




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Annie Lightningheart

Haha ååh Kim, evigheter sen ju. Snart ett år sen <3 Puss på dig med fina <3

Svar: Puss på dig <3
silverknight.blogg.se

2014-09-28 19:00:24
URL: http://anniebretta.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback