Fys pass + Kurragömma

Igår kväll kände jag för att "plåga" mina underbara medlemmar så satte upp ett fyspass på schemat.
Ehehhe, var iaf lite vänlig och tog en kort bana, nämligen galoppbanan. 
Vi var hela 13 pers totalt, vi växer inte bara i listan utan även på eventen :3
Jag sprang själv några rundor, efter ha fotat en del bilder.
 
 
 
 
 
 
 
Efter sisådär en halvtimmes spring så brummade vi iväg till Firgrove för kurragömma.
Där vi fick med och Brigitta. 
 
Att leta efter typ 15 personer tog sin lilla tid och vi som skypade hade as kul ;D
Efter ha parkerat hästarna i transporten stog vid och gav Felicity lite Sneaky Dragons kärlek ^^
 
 
 
Brigitta fick även en extremt kram 
(Bilderna med Brigitta i mitten är mest för skoj skull och för att göra en viss "hater " ännu mer arg. xD
Ni kan läsa om det här på Haley´s blogg. )
 
Nästan alla på sista bilden var med i vårt underbara samtal på skype :3




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Är så skönt att vara tillbaka på eventen och se hur roligt man har det!
Har verkligen saknat er då jag inte spelat så ofta <3

2013-11-12 16:46:19
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback