Gullig människa :')

Igår under dem timmarna jag var inne och spelade så var jag nog mer brb än i spelande skick. 
Och när jag kollade in vid ett tillfälle så blinkade säg chatten, kollade in och hittade detta 
 
Gullig människa hade pratat med mig medans jag var off. So soorry about that! 
Kul att du gillar min blogg :D
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Annabelle Wolfhand

Hittade din blogg för några dagar sen och följer den nu ;) Hoppas vi möts igen :D Men den gången att ingen av oss är Brb :)

2013-11-07 19:11:16
URL: http://annabellesso.bloggplatsen.se
Annabelle Wolfhand

Hoppas vi ses igen :)

2013-11-07 20:19:06
URL: http://annabellesso.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback