Heztar

Shiet, 8 hästar. 
Vad hände?! 
Kommer ihåg när jag sålde Warrior. Sålde honom för jag orkade inte med 3 hästar och nu helt plötsligt har jag 8
Vill sälja några men ändå inte. Dem får allt stå i stallet och samla damm (ruttna bort).
Rider ju ändå bara dem som levlas, vilket är Sippe och nu senast Smash
Ibland Kungen till champ. 
Urgh, sälja alla hästar kanske och bara leva med Dancer




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback