"Hur hittade du till starstable.com?"

Emma Shortroad valde rubriken

Jo men hur hittade jag då till starstable? 

Kommer inte ihåg exakt när detta var mer än en sen sensommarkväll förra året.
Satt och kollade runt på Facebook och upptäckte en annons i högerkanten.
Där all reklam finns för diverse sidor.
Kollade in snabbt och tänkte något i stil med att "Jo men visst, det låter väl skoj".
Tänkte skapa ett konto med mitt irl namn men det finns inte med så slumpade fram namnet faktiskt. 
Så jag har inte valt mitt namn själv, det valde slumpknappen :3
 
Spelade färdig gratis delen med uppdrag och var väl lite intresserad av att fortsätta men kände inte för att betala, tänkte rätt så ofta " Vad ska jag göra om jag inte fastnar? " Så spelade några dagar till. Sen var det inte skoj längre. 

Öppnade upp sidan igen någongång i Februari/Mars 2013 då en god vän till mig ( Jasmine Longburg ) började spela. Joinade henne och spelade när hon spelade, inget mer.
 
Delar med mig av en jättegammal bild på mig och Jas. 
( I miss my Jas <3 )
 
 Efter någon vecka får jag sms av min syster, visade sig att hon hade hittat spelet också.
Slutade med att jag, Jas och min syster ( Anzia Bravedaughter ) satt och spelade tillsammans, Oftas i grupp brummande vi runt. Köpte min första star rider i Mars 2013, då bestämde jag mig för att fastna. 
 
 
Och nu i Oktober 2013 blev jag Lifetime medlem också. Så ja, nu är jag verkligen fast (; 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Blev en aning förvånad då jag såg min header, så utan att läsa rubriken så började jag fundera på vad du nu skriver om mig xD

Svar: Hehe (;
silverknight.blogg.se

2013-11-07 11:49:13
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Jasmine Longburg

<3 <3

Svar: <3 <3
silverknight.blogg.se

2013-11-07 12:25:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback