Intervju med..,

...Emma Shortroad
Ni hittar hennes blogg genom att klicka på bilden! 
 
 

1. Beskriv dig själv med 3 ord.
•  Ärlig, rolig och Pratsam

 

2. Hur många hästar har du?
• 3 just nu! Jorviks varmblod, Akhal-teke cremellon och Jorviksponnyn skimmeln.

 

3. När började du spela sso?
• Hm... Runt sista April 2013 började jag spela!

 

4. Har du ägt någon klubb?
• Nopp, ingen alls!

 

5. Favoritras på sso?
• Akhal-Teken helt klart!

 

6. Din hat tävling är?
•  Svåra skogsbanan i Firgrove!

 

7. Favorit tävlingen är? 
Klassiska äppetävlingen 

 

8. Vad tycker du om Championaten? 
• Svåra, har bara ställt upp i 2 st sen jag började!

 

9. Hur många championat rosetter har du? 
• 0 stycken :p

 

10. Favorit Championat?
•  Gyllensåsens championat

 

11. Det första du gör när du loggar in på sso är? 
•  Tar hand om min hästar så jag inte glömmer bort dem sen.

 

12. Hur många timmar spenderar du på sso?
• Spenderar oftast några timmar på kvällarna. Men kanske 2-4 timmar!

 

13. Rider du irl?
•  Har gjort, men inte nu längre!

 

14. Skritt, trav eller galopp om du ska rida någonstans på sso?
•  Skritt, alltid skönt med ett lugnt tempo

 

15. Favoritplats i sso?
•  Valedale

 

16. Vilket stall bor du i, och varför? 
•  Vingården, vet inte varför men kanske för att komma närmare Gyllenåsen?

 

 

Jag tackar dig så jätte mycket för att du ville ställa upp och önskar dig all lycka till med spelet :D 





Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback