Lila Lila Lila

Inatt fick bloggen sig en liten färgbyte. 
 
Ang juldesignen så har den legat på hyllan nu ett bra tag. Allt jag gör känns bara extremt fult och äckligt typ. Återkommer med info när jag har kommit någonvart på den. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lea

Jag tycker allt du gör är fint på blogen <3

Svar: Aw Tackar :3
silverknight.blogg.se

2013-11-11 18:30:49
Juliette Stardawn

Snyggt evvan :D Och shh, du äger på göra designer and that stuff!

Svar: :')
silverknight.blogg.se

2013-11-11 22:59:01
URL: http://jstardawn.blogg.se/
Haley (Harley ehehehe )

Det blev ju jättefint! :D

Svar: Du är jättefin!
silverknight.blogg.se

2013-11-12 13:28:31
URL: http://ssohaley.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback