Onsdag is here! :D

 
Jag säger:
Att det var ett tag nya hästar anlände till Jorvik, Det står ju trots allt ett tomt stall i Skördebygden.
Uppdrag vid Dews stall.
Nya kläder + snygga schabrak
Sist men inte minst, Snö. Yes, juldesignerna börjar ploppa upp på sso bloggar och jag vill ha mer julkänsla på mina bilder så nu hoppas jag att snön kan komma till Jorvik. :)  
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback