Onsdag..

Jag säger:
• Hade vart trevligt om mer affärer fick öppnas upp i Skördebygden. I want to shop! ;p
Halva Jarlaheim har ju nedstängda affärer. 
 Sen hade jag blivit glad om det kom ny färger på proffsfiltarna. 
Uppdrag. I want more. ( vill komma upp till level 15 ) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Linda suncamp

Hej är det kö har migrän nu så jag kan inte gå in men ikväll om det inte är kö får jag gå med då? Skulle bli jätte glad om jag fick stå på kö eller gå med:D

Svar: Breva mig på sso :)
silverknight.blogg.se

2013-11-13 14:05:54


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback