Varför det har ekat tomt

( Eller iaf till en stor del) här inne är för att jag har vart iväg i helgen. Kommer dela med mig av bilder på hästarna vid ett senare inlägg, ni får en bild på Castelle så länge för nu ska jag in och duscha!
 
(Bilden är fotad utav mig och inte redigerad och jag blir riktigt arg om du tar denna bild)
 
Puss på er! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sara Flowerlord

Du e ju riktigt grym på att fota fina bilder irl :D Du borde lägga upp fler irl bilder (såklart) ;3 Haha.
Men du. Nu blir ja lite tjatig. För i ett annat inlägg så frågade ja om din klubb va öppen för fler medlemmar. Och ehm, ja tappade bort vilket inlägg det var såå, *host* kan du svara igen?? :s (om du ens svarade)

Svar: Tackar :) Mer bilder kommer. Jag har svarat på den kommentaren, För det första så tar inte jag in mer medlemmar till Sneaky Dragons just nu. För det andra så uppfyller du inte kraven till att joina och du kommenterade inlägget "Klubbtävling mot WR"
silverknight.blogg.se

2013-11-18 07:07:45
URL: http://flowerlord.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback