En styck rubrik.

 
 
 
 
 
 
Alltså, jag har läst på olika bloggar nu dem senaste dagarna att den ska rida in på en viss häst med en viss outfit. Så jag började fundera lite på det. 
Inte ridit Hunter på ett tag, men det blir lätt så nu när man har en häst i träning. 
 
Första bilden - Dancer i ljusblått/svart
Andra bilden - Kungen i brunt/svart
Tredje bilden - Dovah i blått/svart/vitt
Fjärde bilden - Hunter i lila/vitt/svart
Femte bilden - Flame i grönt/svart
Sjätte bilden - Figge i rött/svart

Jag kommer nog rida... *trumvirvel*
INGEN!
Jag kommer springa igenom hela Skördebygden.
Nej okej då. Jag vet ärligt talat inte vilken jag ska rida och det är jobbigt, hade velat rida in på alla samtidigt men det kommer inte gå. Lättast är ju faktiskt att ta på Eve något snyggt och sen bara springa iväg. Visst kommer ta tid, men så kan det nog sluta...  
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Linnea Wolfbaker

Hejsan!

Bara för att kolla här, hur suddiga e' inte "filtarna"?
(går igenom dina outfits, fråga inte. De e riktigt snygga iaf)

Svar: Haha Hej! Jo Filtarna är sjukt suddiga men så var det för nästan två år sen :3
silverknight.blogg.se

2016-05-05 09:16:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback