Första championat medaljen

Oh, då ska vi försöka minnas tillbaka här... 
Min första medalj måste ju varit i mlc med Dancer.
Guld, silver eller brons det kommer jag inte i håg :p
 
 (mina medaljer i dagsläget)
 
Men efter ha spelat sen April i år har jag tävlat i x antal championat så har jag plockat hem några medaljer.
Sålt en hel del också men nu sparar jag mina som jag vinner. 
Och att tävla i championat idag, gud det är så svårt. 
Även om man kan genvägarna, har level 15 häst eller bästa tävlingskläderna så är den j*vligt svårt.
 
Men skam den som ger sig ;)
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback