G.E.D

 
 
 
 
 
 
 
 
Yes, idag var det min tur att äntligen komma lite högre upp med G.E.D.
 
 
 
 
 
Brummade snabbare än vinden bort till Herman i hopp om nya uppdrag.
 
 
 
 
 
 
 
Jahopp. Så var det med det. Har 45 xp kvar till level 15. Mega skoj eller inte. 
Satt och funderade på om det är värt att slänga ut 350 sc på en ponny för att göra klart ponny uppdragen men jag vill inte ha en ponny, visst dem är söta men nej, ingen Eve häst.
 
Jag får hoppas att dem släpper något uppdrag på onsdag nästa veca så jag kan levla upp. Var ju evigheter sen jag levlade upp. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback