Hemliga platserna

Kommer antagligen få j''''vligt mycket skit från olika läsare nu att jag "kopierat" en annan bloggares idé. MEN såhär är det, detta inlägg har legat ett tag nu som utkast och har inte haft orken och tiden att fixa detta ordentligt förens nu.
Hade tänkt att fixa bild + bild på vart på kartan + vad stället heter på alla hemliga ställerna i Skördebygden, hade bara lagt upp bilderna så länge. Men nu har någon annan läst mina tankar och gjort det. Men jag slänger upp mitt ändå.
(Alla kommentarer om att jag snott idén eller elaka kommer att raderas) 
 
 
 
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback