INSERT PASSANDE RUBRIK HERE

"Ridit vilse? Sneaky Dragons är grymma på orientering!"
 
"Sitter du fast? Det finns alltid någon som kommer dit för att skratta åt dig komma med stöttande ord och glada tillrop!"
 
Jag ångrar inte en sekund att jag gick med i klubben, tack Eve för att du har gett denna galna grupp människor chansen att lära känna varandra!"
 
Seriöst, alla går in och läser detta underbara fina inlägg som Haley Rainstorm har skrivit om hur hon upplever det är att vara en utav många underbara personer i Sneaky Dragons. 
 
 
 
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Courtney Silverhill

hahahah men bilden på mig... Åh så fint läste i morse :)

2013-10-27 08:13:53
URL: http://starstablesverige.blogg.se/
Emma Shortroad

<3

2013-10-27 11:14:27
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Zelda Westnight

Hej Eve jag skulle vilja gå med i Sneaky Dragons! OM får för dig <3 för din klubb lät galet bra tkr jag <3

Svar: Breva mig på sso om detta. :)
silverknight.blogg.se

2013-10-27 19:47:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback