Ordning och Reda?

Delar med mig hur det kan se ut i mitt hemstall när jag parkerat mina vrålåk på sina platser. ^^
 
Vi börjar med en översikts bild
Längst till höger
Dragondancer - Level 15
Dragonflame - Level 15
Dragonborn - Level 15
Dragonking - Level 15
Dragonhunter - Level 15
Dragonfighter - Level oklart ( Han levlas ^^ ) 
 
Dancer står i den mörkaste spiltan då han är den ända hästen i hela stallet som trivs i den och han har det bra med utsikt över stallet och även utåt. :)  + han samlar lite damm.
Flame står jämte där hon trivs jättebra.
Hon är lugn och samlad i stallet och gör inga smitnings försök. Tror det är för att Dancer har ett bra öga på henne. :p 
Grabbarna bus får stå tillsammans så dem kan små bita och vara allmänt busiga i den stora spiltan.
Från höger Dovah, Kungen och Hunter,
 
"Levlings-spiltan" som jag kallar den. 
Här står då Fighter när han inte rids ^^

Vad tycker ni om min ordning? 
Har ni lika bra ordning i spiltorna eller har ni kaos? ;) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Haley (Harley ehehehe )

Här härmas vi ser jag! Haha nej jag skojar bara <3

Visst är det underbart med ordning och reda?

Svar: Så jävla skönt ;)
silverknight.blogg.se

2013-10-12 19:56:23
URL: http://ssohaley.blogg.se
Courtney Silverhill

Jag har nog rätt bra ordning. Dock är din levlingsbox bästa boxen i mitt stall och där får ofta Nightwhisper stå och den mörka äckliga får va tom oftast ;) hehe

2013-10-13 11:33:38
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback