Rykte + annat

(skapade mig en skylt igår när sambon hade tvn)
 
 
 
 

Men iaf, 
I uppdateringen så kom det ju massor mer saker och uppdrag. 
Ett av uppdragen var ju att man skulle snacka med 3 personer utanför byn. Visade sig självklart att dem blev nya ryktes fraktioner. 
 
Så vi har nu Jarlaheim, Familjen Jarlasson, Famlijen Goldspur, Famlijen Sunfield och Wolf Hell Inn att bygga rykte med. 
 
Vilket jag tycker just nu är jätte kul och det visar ett rätt så starkt tecken på att det kommer en hel del uppdrag/sysslor/tävlingar i deras fraktion. :) 
 
Jag upptäckte även i natt när jag brummade runt inne i Skördebygden (på jakt efter stjärnorna - Yepp jag har dem nu och även efter dem hemliga platserna - nej gick inte lika bra med dem

Att vi kommer antagligen få börja fiska i Skördebygden med. 
Glömde att fota det men jag hittade iaf två olika bryggor mer ringart i vattnet på sidorna vilket betyder att här kan man fiska. 
Men jag vill inte fiska mer! Och att fiska hör inte hemma i hästspel! 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback