Sippe

 
 
 
 
 
Ja men va fean händer här tänker ni på sista bilden. Jo det är så att Sippe eller nej, jag kunde inte komma fram till om Sippe var en han eller hon. Så kära Haley kom och hjälpte mig bestämde. Sippe är en hane. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Men Sippe låter ju hingstaktigt! ;p

2013-10-28 17:58:01
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback