Två bilder från dagen

Well hello there everyone!
Här har det ekat tomt? Har haft saker att göra irl ( "jobbat", sovit, ringt samtal och vart hos polisen ) så ni har fått leva med tidsinställda. + det vart uppdatering idag ju ^^
Första tanken var as kul. Men efter 10 minuters "spök-jakt" blev jag mer förbannad än glad. J*vla spöken! -_- 
Skriver mer om dagen efter X antal timmars sömn.
Delar med mig av två bilder från idag.
 
( Iiihh, jag har ett fan i Jorvik xD ) 
 
Smexig pumpa jag hittade i ridhuset när jag tävlade Sippe lite ^^
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback