Utställning - Tema Grönt

Grönt är skönt right? :D 
Ne men i torsdags så hade vi en utställning med färgtemat grönt. 
Jag fick sån fruktansvärt jobbig huvudvärk så jag kunde inte delta och inte heller bedömma mina kära medlemmar på plats, men jag ordnade så jag har nu fått kort på dem som var med ( Tack Nemo ) och ska nu ge min bedömning.
Hade tänkt att göra så att ni läsare kunde vara med och utse en vinnare men det får vi köra till nästa utställning :)
 
Först ur är Willow 
Jag gillar att du har matchat schabraket med lindorna och även handskarna faller in snyggt.
Stövlarna känns lite för mörka och dem sticker ut lite enligt mig.
Tränset och kläderna fallar grymt bra ihop och hela outfiten får 7 poäng utav 10 möjliga poäng.
 
Andra person ut är Haley
Om jag inte ser och tänker helt fel så har du Firgrove settet och passar jätta bra på din häst. 
Hjälmen skulle kunna vart lite mörkare, då jag tycker den sticker ut lite för mycket i denna snygga outfit. 
Hade nog velat se ett par gröna handskar istället för svarta.
Jag ger dig 7 poäng.
 
Tredje personen blir Evangeline
Lindorna och schabraket passar riktigt bra till din mörka häst och funkar rätt bra ihop med sadlen och tränset. 
Hade velat se något mer grönt på dig och hatten is to die for!  En grön tröja ellet tshirt hade gett dig någon poäng mer. 
Ger dig 5 poäng.
 
Fjärde personen ut blir ingen mindre än Mig själv xD
Svart och grönt är riktigt snyggt enligt mig. Men hade ju kunnat köra en tshirt eller tröja i samma nyans som lindorna. Mitt gröna känns väldigt lite grönt om man kollar på dem andra som ställde upp.
Ger mig själv 4 poäng.
 
Femte person ut blir Lilah
Sadlen och schabraket smälter snyggt ihop, Du har verkligen lyssnat och kört allt i ett grönt tema och det är kul även ifall det inte är allt i samma nyans. Ett par gröna handskar i tränsets nyans hade kunnat bli grymt snyggt. 
Du får 6 poäng. 
 
Sist men inte minst blir Nemo.
Tränset och schabraket har du matchat ihop snyggt. Samma med dina hanskar och tröjan.
Hade velat se ett par gröna lindor istället för svarta, det hade lyft din outfit en aning.
Du skapade en rätt så enkel och stilren outfit.
Jag ger dig 7 poäng
 

För att försöka utse en vinnare bland dessa olika outifts kommer bli svårt. 
Men, den personen enligt mig som fick ihop riktigt bra är Willow! :D
Stort grattis Willow
 
 
Vilken färg tycker ni vi ska köra på nästa utställning? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Willow Bravebrooke

Yay! :)
Haha nejdå, vi var alla riktigt fina <3

Till nästa utställning kanske vi borde köra på något som är lite svårare att få till, som inte är lika subtilt. Som tex rosa, lila, orange or something :)

Svar: Det låter bra, Ska tänka ut några svåra färger. :D
silverknight.blogg.se

2013-10-05 16:14:33
saben

Rött, kör på rött till nästa utställning!!

Svar: Vi har kört rött faktiskt ^^Kolla in under kategorin Utställningar så hittar du :)
silverknight.blogg.se

2013-10-06 06:14:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback