Vs

Orginalet ↓ 


Cover ↓

Vilken är bäst enligt dig?
 
Jag säger såhär:
Haley´s röst is to die for, varje gång jag hör en ton från henne ryser jag, jag ryser något fruktansvärt. :D
Love it helt enkelt
 
Sam´s röst är  också helt f**king amazing! Så go och han kan både sjunga ljust och mörkt. Har visat videos från honom tidigare. 

Det är en bra orginal låt och en otroligt bra cover. 
Så jag säger, att bägga är lika bra och underbara på sitt sätt. ;D
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback