Work B**ch

Bloggningen har vart lite kass på sistone, oftast trött som bara den i huvudet efter eventen på kvällarna så orkar knappt blogga om eventen man precis haft utan tänker jag gör det imorgon istället.
Men hur bra går det då?
Jo, det går käpp rätt åt skogen! 
Har massor med bilder som bör redigeras och fixas iordning så man kan skriva ett någorlunda vettigt inlägg här men det blir oftast inte av.
Har iaf orkat rensa bilderna så jag vet på ett ungefär vilka som ska fixas iordning och hör till vilken dag.
Men att skriva ihop allt till en bra text och slänga upp här - inte så bra. 
 
Men jag jobbar på intressanta inlägg.
 
"You better work b*tch, Now get to work b*tch"
 
Har även "praktik/arbetsträning" 3 dagar i veckan, går på en viss lugnande medicin under dem tre dagarna så är oftast helt väck i huvudet. Kankse därför jag inte orkar med att köra 3 - 4 intressanta inlägg om dagen? 
Nu kanske det låter som jag klagar, men det gör jag inte jag bara vet inte riktigt vart jag är på väg med detta inlägg.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback