" Fys "

Igår körde jag ett litet träningspass med dem gula ( som inte var så gula igår ) drakarna.
Tänkte plåga dem men det kom snabbt rätt fram att jag skulle själv råka ut för det då så valde att vara snäll. 
Blev lite paff precis innan vid startade när jag såg att så många var på plats. 
 
 
Hann inte ta mer än två kort då jag själv fick springa. 
Elaka sso som inte gör att man kan vara mer än 5 i grupp... 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback