Grupptävlingar

stog som event idag. 
Väldigt kul (enligt mig iaf) Vi brummade runt lite hej vilt överallt och ingenstans typ i våra gula kläder och snabba springare :D 
Jag vann mest xD





Och blogg.se verkar ha något slags kodnings fel i deras sytem just idag...
Sett på många bloggar att det har krånglat för dem och ja, det krånglar för mig med. 
Men om man är en liten kodnisse som jag så kan man lösa det (förhoppningsvis)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Courtney Silverhill

Gaah snygga vi är!

Svar: Självklart ;D Snyggast i stan du vet ;)
silverknight.blogg.se

2013-09-17 18:07:51
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback