Häst planer

Kidnappade Nemo så hon fick ge mig för och nackdelar ang mina häst planer. 
Vi kollade på 3 olika pållar, fick kort på två så känns lite meningslöst att lägga upp dem då. 
Men första hästen jag visade var den Guldiga Akhal-Teke´n från VG.
Andra hästen var den bruna " Godis" painten från Marleys
Tredje var den bruna Holländska Varmblodet även den från Marleys.
 
Många tankar fram och tillbaka. 
Nemo var rak och ärlig och berättade hennes åsikt om hästarna och jag fick en liten klarare syn om dem och ja. 
 Hähähhhh ;) 
 
Vilken tror du jag köpte?
och nu som vet, håll keft ;) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback