Helgen is over :/

Helgen har vart fullt ös på, fast utanför sso dock. 
Vilken kanske syns här inne (; 
Fredags vart jag seg och trött efter praktiken på dagen. Gick till sambons bror på kvällen, party party, Kom hem sent. Somnade strax efter 3 på morgonen. 
Upp tidigt på lördag, åkte och grillade och frös och käkade korv.
Hem och duscha, och sen iväg till sambons bror igen, Party party, var hemma runt 04.
Sov fram till halv 10 idag, fixade iordning oss och sen tog vi bussen till mor som sen hämtade upp oss och vidare ner mot min morfar. 
Nyss hemkommen och nu ska jag fixa lite medans sambon är och handlar sen ska jag dö framför sso. ^^
 
(arkivbild)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback