Intervju med...

...Tuva Goldvalley
Ni hittar hennes blogg (som hon delar med två andra ) genom att klicka på bilden! 
 
 

1. Beskriv dig själv med 3 ord.
• Envis, Ego och snäll

 

2. Hur många hästar har du?

•  6 stycken, Start, Frieser, gråskimmlen från Fp, "fux" från Fg, och två ponnys :) 

 

3. När började du spela sso?
•  29 Mars 2013

 

4. Har du ägt någon klubb?
• Japp, jag är äger Field Eagles. Startade klubben strax efter jag började spela och öppnade den för allmänheten någon månad senare.

 

5. Favoritras på sso?
•  Frieser helt klart! Ponnysarna ligger dock inte långt bakom 

 

6. Din hat tävling är?
• Måste nog vara äppeltävlingen i Gåd.

 

7. Favorit tävlingen är? 
•  Väderkvarns tävlingen

 

8. Vad tycker du om Championaten? 
•   Jag totalt älskar alla utom Mlc för att folk alltid laggar när jag prövar den

 

9. Hur många championat rosetter har du? 
•  5 stycken har jag i gaderoben just nu. Men har nog vunnit 7.. Har sålt 2 silver iaf :)

 

10. Favorit Championat?
•  Fpc, slår alla anda med hästlängder.

 

11. Det första du gör när du loggar in på sso är? 
•  Kollar om någon har skrivit i klubbchatten

 

12. Hur många timmar spenderar du på sso?
•  Alldeles på tok för många, hehe ;) 

 

13. Rider du irl?
•  Inte just nu, pga olycka tidigare i år. Men jag letar ny häst att "lära mig" på.

 

14. Skritt, trav eller galopp om du ska rida någonstans på sso?
•   snabb, snabb galopp men helst "taxi" 

 

15. Favoritplats i sso?
•  Valedale, varenda gång :D

 

16. Vilket stall bor du i, och varför? 
 Valedalem började överväga det på grund av en nära vän och nu skulle jag aldrig flytta därifrån.

 

Jag tackar dig så jätte mycket för att du ville ställa upp och önskar dig all lycka till med spelet :D 





Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback