Känslor hit och dit

Bloggen lider lite med text inlägg. 
Men jag hoppas ni kan ha överseende med det då alla mår vi inte bra ibland. 
Jag mår inte alls bra för fem öre just nu och det är inte fysikt. 
Har så många känslor och tankar så under en hel dag dalar jag nått sånt fruktansvärt neråt och kanske är "glad" 10 minuter MAX på hela 24 timmar. 
Jag står inför ett jobbigt läge irl och vet inte alls hur jag eller min kropp kommer ta det. 
Har folk som pressar mig på detta och jag mår inte bra av det längre. Nu säger allt stopp ungefär.
Jag är skit kass på att förklara men hoppas någon förstår.
Ber inte om att få "krya på dig" , " jag finns om du vill prata" eller sånt för jag vet själv att jag kommer igenom detta, frågan är bara när. Så ge mig tid.
 
Vet även om att jag har några att prata med om jag vill. Har vänt mig till en person änsålänge om detta utanför min egna sambo. 
Har inte kunnat snacka med min mor på 1 veckas tid bara för att jag orkar/vill/har inte lusten att bara gråta när vi pratar. Vanligtvis snackar vi minst 4 gånger under 1 vecka. 
 
 
"trivdes inte för fem öre när jag var där i torsdags och nu har dem bestämt att jag ska börja där på onsdag
och jag mår bajs, har redan under helgen haft 6 panikattacker
hur ska fan detta gå liksom?"  
- utdrag från en konversation mellan mig och en kär vän till mig.
 
 
Så ge mig tid. Jag är snart tillbaka på fötterna och jorden igen... 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

KLart du ska ta den tiden du behöver för att komma tillbaka! <3

Även fast du inte vill höra det så säger jag det iaf, för oavsett om orden inte är kul att höra kanske de kan ge en sorts värme för att det finns dom som verkligen bryr sig <3

Krya på dig ;)

Svar: Tack Gullunge :') <3
silverknight.blogg.se

2013-09-03 15:40:23
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback