Kvällen (:

Det hela började med att Amanda och jag skulle levla i gåd. Vi tävlade hos Jasper, Emma och äppeltävlingen.
Vi kom till byn och jag började fönster shoppa. Shoppingen slutade med 1 mössa, 1 par byxor och 2 filtar.
Det kommer komma upp i ett senare inlägg.
Amanda shoppade också, den röda proffsfilten köpte hon. Blev skit snyggt till hennes prickiga pålle.
Vi flög hem gick och blev röda och mötte upp Willow där ^^

Vi snackade lite och Haley  ville byta hår. Jag och amanda fick äran att välja hår, fick inget kort på det. Men det blev jävligt snyggt! Kommer säkert upp bilder på Haley´s blogg så kika in där (; 



Alltså kolla in Willows häst, dregglar!
Sugen på ny pålle här... JAAA!!
Så snygg MEN är det en Evelina häst?




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Din heta polare ;)

Jaaaa det är det :D

2013-09-21 08:33:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback