Stallhjälpen i bilder

 



 Funktionen med att ställa iordningen ens hästar/ponnyer är ju as bra, nu slipper man ha kaos i sitt hemstall, kanske är bara jag som ställer dem i en spilta men ändå. Rätt så smidigt. 

Trodde fasktiskt att det skulle vara dyrare än 7 sc per dag för att anställa en stallhjälp, men som jag ser det nu så kommer jag inte behöva det alls. Då jag spelar varje dag och om jag verkligen inte skulle kunna spela en dag så har jag vänner där ute som säkert ställer upp om inte annat så lär dem vara ledsen dagen efter :p
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback