Berättelsen fortsätter den 23:e april...

 
Den spännande berättelsen i Star Stable fortsätter den 23:e april. Lisa, en utav de fyra Soulriders som finns kommer tillbaka och återförenas med sin älskade häst Starshine.

Vad har hon haft för sig? Vart har hon varit? Det får du veta den 23:e april!




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Adrienna Darkbell

Wäähähää vill ha nu D: får rysningar varje gång jag ser på den här videon

2014-04-16 23:26:54
URL: http://adriennadarkbell.blogg.se
Emma Shortroad

Den gav mig rysningar! Härligt så spännande :D

2014-04-17 12:15:40
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback