Haley Rainstorm

Levlade färdigt Riddaren åt Haley och efteråt kände jag för att busa lite med henne.
 
Först tanken var att skicka iväg alla hästarna till hästön och köpa tillbaka dem sc som försvann så hon inte skulle märka det men jag insåg sen att jag orkade inte räkna och hålla på så tryckte in dem i ett hörn istället.
Hon skrek på mig när hon uppfattade vad jag hade gjort :(




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback